Bodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 mizdede var ama ağr değl

Çok ağır değil hocam

Var hocam bende de var ama onun ki 1 tık biraz fazla yoksa dediniz gercekten doru

Cidden sakin olunca oda düzeliyor da kökten nasıl hallederim diye dushnuyordum

2 senedir hocam
Bide bende de var panik atak sanki bulmuşuz birbirimizi 😂
Panik atak inanın sizin gördüğünüz gibi birşey değil 😊 Allah kimseye vermesin fevri davranış veya aniden sinirlenince panikatak olmuş olmuyor basit bir örnek siz r10 a konu açıyorsunuz sonradan siz bu konuyu açtım diye acaba süresiz ban cezası alirmiyim diye düşünür durursun bu en basit bir panikatak