Gelir vergisi satis vergisi kazandigimiz herseyin vergisini oduyoruz abd de kazandiginin vergisini zaten kaciramayiz 1 $ vergi icin gece 3 te kapiyi kirip bizi evden yine alirlar

verginin sakasi yok ama ben 1 kere vergimi verdim baska hic bir devlete vergi vermeyi asla dusunmuyorum zaten turkiyeye paralari hep dolayli yollarla gonderiyorum toplu yuklu miktarda para girisi olsa bankalar kafalarina gore parayi donduruyor fetocu damgasi yapistirmaya her an hazir bir kafa yapisi oldugu icin

ee haliyle bizde altarnatif yollar kullaniyoruz turkiyeye ne vergisi verecem birilerine parayi ben yemedim al siz yiyin demeye hic niyetim yok
Çok haklısınız. Fakat ben ABD dışı iş yapacağım için gelir vergisi de almıyorlar. Peki şu konuda bilginiz var mı acaba? Oraya gitme zorunluluğu olmadan hesap açan hangi bankalar var biliyor musunuz? Hangi bankadan hesap açabilirim acaba kolayca ve kart alabilirim? (Kredi kartı değil normal banka hesap kartı)