Merhaba arkadaşlar 23 gün önce 1 adet masaüstü kasa aldım 25 bine ılk etapta sorun yoktu 1-2 gun sonra kendı kendıne reset atmaya başladı. Ha düzeldi ha düzelir dedik programlardandır vs format attık ama sorun devam ediyor.Aldıgım kısı ben sorunsuz verdım diyor. Bu konuda ne yapabılırım geri almıyor ürünü? Yasal haklarım nedir?