Bu tip konularda vicdan sahibi tek denk geldiğim yer forumdur. Öyle insanlar var ki görüyorum okusaymış çalışmasaymış o işte.. diyenler.. O halde çalışan adamın hakkını vermeyip emeğini çalanlar.. Allah ıslah etsin, her zerresi cam olup boğazlarından geçsin ne diyeyim başka. Maden sahiplerine ihmal kaynaklı ağır yaptırımlar sağlanmalı ama adalet nerde parayı yer susarlar