Gayet makul gözüküyor çok teşekkür ederim.

LARAVEL DE ACEMİYİM BANA BU EKLENTİNİN KURULUMU VE KULLANIMI HAKKINDA ÜCRETLİ DESTEK VERECEK ARKADAŞLAR PM ATABİLİR Mİ LÜTFEN?