Hocam büyük ihtimalle yağsız ve tuzsuz yapıyorsunuz ondan artık yemek istemiyor olabilirsin.
Sana önerim zeytinyağı koyabilirsin içine bişey olmaz günlük yağ da alman gerekiyor. Ayrıca tavuğu sade yapma sebzeli de yapabilirsin. Ben bazen havuç bazen kabak ile yapıyorum. Baharat kullanabilirsin… organiksatınal’da kalori çok az ketçap var onu alabilirsin.. zaten pilavı az tüketmeniz lazım tuzsuz filan yapmayın zararı olmaz..
Ayrıca tatlı ihtiyacınız için rice cream yapabilirsiniz çayla vs beraber iyi gidiyor. Whey ile karıştırılıp da yapılabilir. Kolay gelsin hocam aslında herşey çok kolay zorlaştırmaya gerek yok. Kolay gelsin.