CyberPanel 2.x.x sürümlerinden itibaren bu sorun ile karşılaşmaya başladık. Maalesef sadece bu sorun ile bitmiyor mail sunucusu da eskisi gibi stabil değil. 3 yıldan fazla süredir severek kullandım ama artık kullanılabilecek kadar stabil bir panel değil. 6 aydır directadmin kullanıyorum kafam rahat. Pahalı da değil imkanınız elveriyorsa panel değişin derim.