Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu gerçekten nadıl yapıyorlar anlamıyorum.
Botla o kadar içerik çekilebiliyormu gerçekten.
Bu yaptığı yasal olmadığı için korkmuyormu başına birşey gelir diye.
Gerçekten bilmediğim için soruyorum.
Hocam yaklaşık 7-8 ay önce tanıştığım bir arkadaş bunu yapıyor hiç bir reklam vs. girmediği halde en üst sıralarda görünüyor benim bir sitem de reklamsız en üst sırada ama isminden dolayı öyle bunuda öyle sanıyordum değilmiş çocuk ÖSYM soruları falan paylaşıyor çoğunuz biliyorsunuz ÖSYM yüklü cezalar uyguluyor sordum dedim korkmuyor musun işte böyle cezaları var falan
Dediği cümle Yurtdışı bir sunucu ve IP ile siteyi kur herhangi bir iz bırakma seni nasıl bulacaklar dedi bana mantıksız geliyor yazı girdiğin IP den bile bulunabilir çünkü ama onun da yöntemini bulmuş.
Yani diyeceğim şu sen kapını full çelikten dökme de yapsan hırsız o evi soymayı kafaya koymuşsa soyuyor