Asilzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz reklam mı çıkılıyormuş.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hiç ücretsiz reklama denk gelmedim
Varmış
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...m-egitimi.html