AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımına kadar yapacaktım da üşendiğim için vazgeçtim.
Canın sıkılıyorsa benim r10 kapak profil fotoğrafını yapabilirsin mesela canım @AeroCS; hocam