c4nzon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben pahalılıktan çok bazı hocalarımın 1-1.5k harcadığına şaşırdım. Bu sizin işinizle beraber harcadığınız miktar mı yoksa keyfi harcamalar mı? Ayrıca bu aylık 30-45k civarı para yapıyor, bu parayı tam olarak nasıl kazanıyorsunuz?
Ben kendim için cevap vereyim. Keyfi olarak harcıyorum. Maaşım normal şartlara göre iyi, özel bir şirkette çalışıyorum. Ancak aile faktörü daha baskın sanırım.