Merhabalar, Eğitimleriniz gayet güzel. Bir kaç hafta sonra açık bir poziyonumuz olabilir, eğer tabii sizde musait olursanız o zaman iletişime geçmek için şimdi yazıyorum. Görüşmek dileği ile.