Jole vs diyenler bence yanılıyorlar çünkü eğer öyle olsaydı erkeklerin %90 ı kel olurdu .Stresten olduğunu da düşünmüyorum çok stresli insan gördüm onlarınki dökülmüyor ben tamamen genetiğe bağlıyorum ve çözümü olduğunu düşünmüyorum.Benim de son 2 yıldır corona olduktan sonra özellikle dökülmeye başladı hala da dökülüyor gelecek sene saç ektirmeyi düşünüyorum .