yanlış ifade etmiş olabilirim şöyle aslında. 1. ay kesinti oldu maaşımdan, sonra 2.ayda kesinti oldu. Ben iptal sürecini başlattım. İlk ay olan geri geldi. 2.ay gelmedi. 500 liraya yakın para yok
Anladım, paranın ortada kaybolması söz konusu olamaz peşini bırakmayın hocam. Olmadı kendi şirketinizle görüşün. Bir yerde bir yanlışlık vardır.