Hocam 2. miktar devlet katkısı . Devlet katkısını almanız için sistemde en az 3-5 yıl (süre değişmiş olabilir) kalmanız lazım. Hemen iptallerde o parayı hakediş ortadan kalkıyor.
yanlış ifade etmiş olabilirim şöyle aslında. 1. ay kesinti oldu maaşımdan, sonra 2.ayda kesinti oldu. Ben iptal sürecini başlattım. İlk ay olan geri geldi. 2.ay gelmedi. 500 liraya yakın para yok