Erenz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba benim kan gurubum 0rh+ istanbul anadolu yakasında ataşehirde oturmaktayım.

Şu sıralar ciddi bir yoğunluk içerisindeyim fakat kan bulamazsanız gece saatlerinde gelip yardımcı olmak isterim.

Son durum hakkında bilgilendirirseniz sevinirim. Çok geçmiş olsun.
Dusunceniz icin cok tesekkur ederim
Yarin 5e kadar verilmesi gerekiyor 5den sonra kan almiyorlarmis