Merhaba arkadaşlar , 3 defa pin istedim gelmedi son kez istedim ve yine gelmezse manuel onaylıcam oda büyük ihtimalle kasım ayının 1 yada 2 si gibi olcak , sorum eylül ayında kesinleşesen ödeme pini girdinden sonra ödeme dönemi olmamasına rağmen yatarmı yoksa eylül+ekim ayı ödemesi kasım ödeme dönemindemi yatar erken yatma gibi bir durumu olurmu eylül ayının ödemesi