zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşti'nin en alt katından servisler kalkıyor hocam ama Akyurt giden var mı bilmiyorum. Eğer bu saatte AŞTİ'de mahsur kaldım dersen atlar gelirim.
Adam adam