zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşti'nin en alt katından servisler kalkıyor hocam ama Akyurt giden var mı bilmiyorum. Eğer bu saatte AŞTİ'de mahsur kaldım dersen atlar gelirim.
Yok hocam mahsur kalmadım da sabah 9 da orada olacağım, akyurta nasıl gidileceğini bulmam lazım. Çok teşekkür ederim 🙏