Bilgisayar sektöründe perakende fiyattan sıfır mal alıp satmanız çok zor.
Şu ekonomik şartlarda kimse peşin para vermez, insanlar taksitle alışveriş yapmayı yeğliyorlar normal olarak. Dolayısıyla satamayıp canınız sıkılabilir -genel olarak-
Haklısın hocam, bu yüzden almaktan vazgeçeceğim sanırım