Kişinin psikolojik sorunları var sanırım, forumu sürekli trollemek amacıyla konular açmış. İhtiyaci olan dozu enjekte ettikten sonra ortadan kayboluyor. En azından Geçmişteki konulardan bir tavsiyeyi uygulamış olsa şuanda bu konuyuda açmazdı diye düşünüyorum.
Sorunun cevabına gelince herşeyden önce insanın kendisini sevmesi gerekiyor kendi ile barışık olması gerekiyor, gerisi zaten zor değil.