Konu gerçekse imzamdaki konuya yazın lütfen.
Şakaysa (ki konu sahibi tekrar konuya yazmadığına göre bir şaka ya da deney gibi görünüyor) bu kadar insanın meşgul olması bence ciddi bir suistimal oluyor. offtopic tabii ama bu offtopic uyduruk konular açılabilir demek olmamalı. forumun bir şekilde en aktif yeri olmuş durumda.
Konuyu açan arkadaşımızı nazikçe konuya bir mesaj daha yazmaya davet ediyorum.
@HiFiDost;