@bulutaylak; sunucuda belki 20 den fazla site var galiba

ama hepsi de boş diyebilirim zaten son zamanlarda sunucu çökmelerini benden buluyor diyede rahatsız oldum açıkcası

. Ve evet hocam dedğiniz herşeyi zaten yaptım temayı vs tek tek manuel kurdum zaten veritabanında gereksiz tablo yok. Litespeed cache kullanmaya başlayalı 4 gün falan oldu gayet beğendim bir çok ayar mevcut db temizliğide mevcutmuş revision, çöp yorumlar postlar vs hepsini temizleyebiliyor.
Sunucu çökmesinin sebebi çok kolay anlaşılıyor, loglardan hangi sitenin çok kaynak tükettiğine bakabilir, oraya bakmadan suçluyorsa olmaz yani. Aklıma gelenler arasında şunlar var, cache eklentisinde bir yazı güncellendiğinde vs tüm sitenin cache'ini silmeyi aktif ettiniz mi? onu kapatın bence, güncellediğiniz yazının cache'ini kendiniz elle temizleyin. Bir de otomatik cache'le açıksa, siz de bir içeriği güncellediğinizde tüm cache dosyalarını siliyorsa başlıyor tüm sitenin otomatik cache'ini oluşturmaya. Bu da anlık olarak DB kısmına çok yüklenmesine sebep oluyor. Bunlar ufak detaylar ama suçlu bazen bunlar oluyor.