@bulutaylak; sunucuda belki 20 den fazla site var galiba

ama hepsi de boş diyebilirim zaten son zamanlarda sunucu çökmelerini benden buluyor diyede rahatsız oldum açıkcası

. Ve evet hocam dedğiniz herşeyi zaten yaptım temayı vs tek tek manuel kurdum zaten veritabanında gereksiz tablo yok. Litespeed cache kullanmaya başlayalı 4 gün falan oldu gayet beğendim bir çok ayar mevcut db temizliğide mevcutmuş revision, çöp yorumlar postlar vs hepsini temizleyebiliyor.