batuhancinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/dell-ins...HBCV000029B72O

https://www.hepsiburada.com/casper-n...ords=&ozellik=

dell ve casper arasında kaldım. neden casper derseniz mx450 ekran kartı olması daha cazip geldi. Intel Iris Xe Graphics e göre daha iyimiş mx450. ayrıa caasperda ram slotu ve ssd slotu mevcut. daha sonra arttırabilirim .

sizin tekrar görünüşüzü dumak isterim @BrkCn; @ozgurahmet;
Merhaba,
Teşekkür ederim.
Teknik özellikler anlamında Casper daha ileri seviyede görünene göre.
Kasa yapısı, Kronik arıza veya Bilinen farklı bir problem var mı bilmiyorum.
Daha düşük Teknik Yapıya sahip olsa bile ben Dell tercih ederdim.