Teşekkürler.
Özel mesajınız değerlendirmeye alınacaktır.

ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba konunuza denk geldim. R10 da gerekli bir hizmet olduğunu düşünüyorum. Denemek veya ücret mukabilinde görüşmek isterim