Öncelikle geçmiş olsun. Akıl vermek olarak algılama sakın ama evi satın aldığında kiracısının çıkartılıp teslim edileceğine dair en azından bir sözleşme alsaydın. Yada kiracıyı çıkarttıktan sonra işlemleri gerçekleştirseydin iyi olurdu. Eski ev sahipleri evin satılacağını bildirmişler, ihtar çekmemişler mi? O hak sizin içinde geçerli sayılacaktır.
Kiracının evin satışından doğan 6 aylık süreçte evi boşaltması gerekir. Şahıs türkiye vatandaşı mı değil mi? Gibi soruları öğrenmek istersen. Karakoldan şikayet ile yada savcılıktan kimlik tespiti isteyebilirsin. Ardından gereken işlemleri başlatabilirsin.
Gelelim suriyelileri savunan arkadaşa misafir zorbalık yapmaz. En kısa zamanda evini bulur kimseye/kimseden laf söz etmeden çekilir. Ama inadına ben o evden çıkmam diyecek kadar gücü kuvveti varsa adamın aklını alırlar...
Sen de bir güzelleme yaparken insanları ırkçı olarak yargılama emi! İnsanlar zamanında evini, barkını, ekmeğini paylaştı... yeter artık bu olay farklı bir durum. Ordan çıkıp herkese insanlık dersi vereceğine insan olmalarını sağla