Herkese merhaba, PHP Öğrenmeye karar verdim ve ilk çalışmamı yapmış bulunmaktayım bir çok eksiğim olabilir ama yine de yapmış olduğum OK BASİT KURUMSAL WEB SCRIPT'ini sizlerle paylaşmak istiyorum.
Özelliklerini
Görselleri
ve indirme butonu aşağıdadır
https://ok-basit-kurumsal-script.silentall.com/
( direkt indirip kurmak isteyenlere linki bırakıyorum
https://s7.dosya.tc/server24/qcrzw2/...umsal.zip.html )
**kurulum ve gerekli bilgiler indireceğiniz zip dosyasının içerisinde dikkat.txt dosyasında yazmaktadır.
DIPNOT : ilk scriptimdir bir çok kez test ettim göze çarpan bir sorun göremedim.
( bazı beceremediğim öğrenmek istediğim konular var yardımcı olmak isteyenler olursa sevinirim )
Lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz, saygı ve sevgiyle iyi kullanımlar dilerim