Arkadaşlar bir şey soracağim az once bankaya gitmeden akbank uygulaması üzerinden hesap açmaya çalışıyodum en sonda canlı desteğe bağlandım ve bana kumliğin 18 yaşından önce çıkartıldığı için online veya bankadan hesap açamazsınız ,kimliginizi yenilemeniz gerekli dedi yrni nesil kimlik olmasına rağmen
kimliği mi yenilemem gerekli mi?
tüm banklarda durum böyle mi ?
Not 18ime giridm