İlk aracım Lada Samara 1993 ama bundan farkı SW olmasıydı, arkadan çekici çarptı son hızla sadece tek far kırıldı aşırı sağlamdır ve parçaları ucuzdur, motor ve şanzıman sağlam ise edebilir öyle durduğuna bakmayın çok ciddiyim yıkatsa temizletse, 2-3 bin de çok görülen yerlere masraf etse kimse bu araç neden 20 bin diye sormazdı. Ben 2010 yılında 2,700 Liraya almıştım bu aracı rengine kadar aynıydı sadece sw idi, ne kazalar yaşadım boyası bile sıyrılmamıştı enteresan bir araç gerçekten, sonra dayıma hediye etmiştim araç fiyatları o zamanlar o kadar ucuzdu zaten araba kullanmayı öğrenmek, vurup kırmak için almıştım bu düşünce için hem vurup kırmak için dayanıklı, hem ucuz olduğu için görevini tam yerine getirmişti. Bu arada gerçekten fiyat normal dedik ama linçlemeyin hemen, motor ve şanzıman sorunlu ise elbette etmez, motor üzerinde en ucuz işçilik 4-5 bin lira olmuş değişimden bahsetmiyorum sadece açılması için istenen paralardı bunlar en son, kim bilir ne kadar olmuştur. Eskiden insanlar İstanbul böyle büyümemişken 3-5 liraya dağda çayırda bayırda arsalar aldılar hatta çoğu kişi ne yapayım dağın tepesinde arsayı diye düşünüyordu ama oralardan köprü geçti, havalimanı yapıldı, yol geçti, toki yapıldı vs. yani dağın tepesi denilen yerler bile değerlendi, ufacık arsasına bina çıkanlar ve inşaat malzemeleri ucuzken değerlendirenler şimdi belki 15-20 daireden 5er bin kira toplayıp paşalar gibi yaşıyor o dağın tepesi arsalarında, o yüzden kötü yatırım yoktur bence