7100TL verilmez. Kullanıyorum tabi ücretsiz almıştım ama, şuanki güncel fiyatıyla kesinlikle alınmaz. Birkaç hafta önce 6000TL idi 3500TL'ye satmıştık sıfırını.
Merhabalar,
Hocam Huawei cihazlarının tasarımını vs çok güzel bende seviyorum ama Play Store sıkıntısı olduğu için pek tercih etmeyin derim..
Şimdi almazsam 10 a çıkacak başka önerebileceğiniz tablet var mı play store benimde canımı sıkıyor ama birçok alternatifi var bir şekilde hallediyorlar