metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7100TL verilmez. Kullanıyorum tabi ücretsiz almıştım ama, şuanki güncel fiyatıyla kesinlikle alınmaz. Birkaç hafta önce 6000TL idi 3500TL'ye satmıştık sıfırını.
ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Hocam Huawei cihazlarının tasarımını vs çok güzel bende seviyorum ama Play Store sıkıntısı olduğu için pek tercih etmeyin derim..
Şimdi almazsam 10 a çıkacak başka önerebileceğiniz tablet var mı play store benimde canımı sıkıyor ama birçok alternatifi var bir şekilde hallediyorlar