gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Hocam Huawei cihazlarının tasarımını vs çok güzel bende seviyorum ama Play Store sıkıntısı olduğu için pek tercih etmeyin derim..