7yıla yakın hizmet aldığım
@Ozkula; hostinge verdiği hizmetlerden dolayı teşekkür ederim. Dolar kurunun yüksek olması ve tüm ürünlere gelen zamlardan dolayı fiyatları yükselmiş. Bu yüzden başka bir firmaya geçmek zorunda kaldım yoksa yıllarca hizmet almaya devam edebilirdim
Kalitesi, ödemeler konusundaki esnek tutumları taşıma döneminde müsteri taraflı çalışmaları dolayısıyla tekrardan teşekkürlerimi sunuyorum. Umarım birgün yine çalışırız
Pişman olacağınıza %1 milyon eminim
zamlar malesef kaçınılmaz bu her alanda var artan maliyetler çok yüksek