Daha dün bu konu yüzünden trip atıyordum kimse soruma cevap vermiyor diye 😂 İnsanlar haklı, yardımlarının kıyameti bilinmiyor. Deveye diken insana
yaranır sözü çok doğru. Nezaketten yoksun davar sayısı çok fazla.
Bunlar yüzünden iyilik yapmayı bırakmak mantıklı mı? Eh işte.
Şu da bir gerçek, hayatta hiçbir şey karşılıksız yapılmaz. Teşekkür bir karşılıktır, gün gelir biri de bana yardım eder düşüncesi karşılıktır, Allah rızası için yardım edeyim demek karşılıktır. Karşılık sadece maddi beklenti değildir. Bir şeyin karşılık için yapılması da bence kötü bir şey değil. Yardım ediyor mu? Ediyor, konu kapanmıştır. Maddi beklentisi yoksa teşekkürünü edersin mal değilsindir herhalde.