Sistemin işlemesini engelliyorlar. %50 düşürüp diğer yerlerden bu zararın karşılanmasına sebep olacaklar. Yine hain oyunlarına devam ediyorlar. Akıllarınca biz indirim yaptık ama belediye ulaşıma, hizmete zam yaptı deyip kötüleyecekler. Allah düzenlerini bozsun. Az kaldı.