Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bununla alakalı açıklama var. Vatandaşa iyi gibi gözükse de belediyenin tamamen zararına bir karar. Akepeliler yapmış.

ABB Meclisi’nde dün yapılan oturumda ucuz siyasi hesaplar yapılarak verilen kanun dışı önergeyle su ücretlerine yüzde 50 indirim yapılmıştır.
Devamı: https://www.ankara.bel.tr/duyurular/...ya-cikiyor-247
Bu kararla, halka yıllık ortalama 300 milyon m3 su temini sağlayan ASKİ’nin su tarife geliri yıllık yaklaşık 1.8 miyar TL olacaktır. ASKİ’nin sadece 2022 yılı elektrik ve personel gideri 2.3 milyar TL’dir. Elektrik giderlerinin 2023 yılında fiyat artışları sonucunda YAKLAŞIK 5 MİLYAR TL OLMASI BEKLENMEKTEDİR. Dolayısıyla bu gelir, ASKİ’nin sadece yıllık elektrik giderini dahi karşılayamaz durumdadır.MECLİS’TE ALINAN BU KARAR SU İNDİRİMİ KARARI DEĞİL ASKİ’NİN İFLAS ETTİRİLMESİ KARARIDIR.

oy oy oy.