Banada kimse bir teşekkür etmiyor, zaten bende kimseye yardım etmiyorum, zaten yardım etsem teşekkür etmeseler bende yardım etmezdim, sanırım hayatımda değişen bir şey olmazdı.

Sende ben gibi olabilirsin, yada iyiliklerini Allah rızası için yap beklenti içinde olmayı bırak. Bundan sonra kimseye yağmurlu günde bir yudum su yok demek bir çözüm değil, itidalli olmak lazım.