elimden geldigince,bilgim dahilinde insanlara hep yardımcı olmaya çalıştım.ama herkese yaranamazsın abi,gülüp geçiceksin

yardım etmiyorum diye küfreden çok oldu mesela,yardım dedikleride onların yerine işleri benim yapmamdı.mesela ciddi ciddi gelip bana,sitelerle ugraşmayı pek sevmedigini/sıkıldıgını ve bu yüzden herşeyiyle benim ilgilenmemi istedigini söyleyen birisi vardı.ben bugüne kadar zaten yeterince para kazanmışım,ihtiyacım yokmuş.bu yüzdende onada kazandıracakmışım.
sıfırdan site kur + gerekli temadır/eklentidir hallet + içerik gir aylarca + sosyal medyada her içerik otomatik paylaşılsın + site iyice otursun yani para kazanmaya başlasın ve bana % 100 tam otomatik şekilde bu siteyi teslim etki bende hiçbişey yapmadan oturdugum yerden para kazanayım demişti...en ufak bi abartı,şaka olmadan söylüyorum bunların fazlası var eksigi yok.ve bunu kabul etmedigim için 1 hafta gelip gidip küfretti bana.ne dolandırıcılıgım kaldı,ne haysiyet ne şeref bende.adam gelip sülaleme küfrediyor sonrada yapacakmısın diye soruyor

trolleme filan degil,adama daha önce yardım ettigim soruları/sorunları oldugunda böyle bi degişikti zaten ama yardım ettigim için bu kadar yakında tanıma şansım olmamıştı

yani tip tip insan var hocam,böylesine bas engeli geç.hakedenlere yardımı kesme bunlara küsüpte.