Açıkça gelip yardım isteyene elbet yardım ediyoruz elimizden geldiğince. Ancak yardım istemenin de bir adabı var.
Misal gece saat 03.00 de pat diye whatsapp dan yazanlara yardım etmek zorunda değiliz. Her şeyin bir yeri zamanı vardır.

Bu arada hizmet almak adı altında kurnazlık yapanı da anlıyoruz, salak değiliz.
Salak yerine koymaya çalışan kendine eder bize değil.
Umarım bir gün anlarlar..

Bu arada bir teşekküre gerek olmadığını düşünen nezaketten yoksun demektir.
Empati de yoktur maalesef.

İnsan elbette ki karşılık beklemeden yardım eder. Ancak yardım alan kişi nezaketen de olsa teşekkür etmeli ve iyi dileklerini iletmelidir.

İyi forumlar herkese.