55₺ önemli değil hocam bu devirde 55₺'ye depo doldurmak çok hoşuma gidiyor açıkçası
Hâlâ notere gitme fırsatı bulamadık hocam, şu an akrabamın üzerine giderse ona gider herhalde
Bedel ödendi
Ben de sabah 282 tlye fulledim hocam 300km gidiyorum onunla. Cidden çok zevkli. (citroen c3)