kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
55₺ önemli değil hocam bu devirde 55₺'ye depo doldurmak çok hoşuma gidiyor açıkçası

Hâlâ notere gitme fırsatı bulamadık hocam, şu an akrabamın üzerine giderse ona gider herhalde

Bedel ödendi
Ben de sabah 282 tlye fulledim hocam 300km gidiyorum onunla. Cidden çok zevkli. (citroen c3)