Kurumumuz ile bankalar arasında 2020/Mart ayında imzalanan emekli ve hak sahiplerine promosyon ödenmesine ilişkin protokoller 01.11.2022 tarihinde güncellenecek olup, aşağıdaki listede bulunan bankalarla yeniden protokol imzalanacaktır.

3500.-TL’ye kadar olanlara 3.000.-TL,
3500.-TL – 7.500.-TL arası olanlara 3.500.-TL,
7500.-TL – 10.000.-TL arası olanlara 4.500.-TL,
10000.-TL’den fazla olanlara 5.000.-TL

Halkbank 750 TL veriyordu o da sanırım bu durumda güncellenecek. Kredisi olupta taşımalarına izin verilmeyen ve 750 TL'den alanlara ne olacak şimdi ?