Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim gaziantepte oğuzeline vermişler orada şahsen iş açtım diyelim köy gibi ilçe burası resmen şaka ya
hocam imalat sektöründe yerin önemi yoktur. mesela ben 2004 yılında orhanlıda bir sanayi sitesinde yöneticilik yaptım. birbuçuk saat minibüs beklediğim olurdu. arkadan kurt, çakal gelip ısıracak diye ceylan gibi etrafımıza bakınır dururduk, şimdi orhanlıyı geçtim tepeören bile merkez oldu.

o yüzden imalat sektörünün konumuna bakmadan başvurabiliyorsanız başvurun derim.