işi almadıysanız ve haksız yere trade verildiğini düşünüyorsanız o kategorinin moderatörüne yazabilrisiniz
kişinin iddiasında 10 gün bekletmişsiniz ama doğruysa haksız yere olmuyor
Hocam işi almadım diyorum, yani ortada bir ticaret yok - trade adı üstünde negatif ticaret puanı değilmi yani ortada bir ticaretin olması gerekmiyormu ? benmi yanlış biliyorum.