2011 symbol bir arabanın sigorta 3800 çıkıyor
kasko 6 ile 14 bin tl arasında çıkıyor

een uygun teklifi nereden alabilirim acaba ?

- Kasko sigortası gelen arkadaşlar tekliflere falan bakıp moralinizi bozmayın