Bende 2 ay öncesinde vardiyalı çalışıyordum. Sabah 8 akşam 6, akşam 6 sabah 2 şeklinde. Gece vardiyasından gündüze dönünce çok kötü oluyordu. Hatta 3. hafta geceden gündüze geçince saat 4'e kadar uyuyamadım. 2 saatlik uyku ile gittim işe. Ama öyle de uykum gelmedi. Gece uykusunun yeri bambaşka.