Güzel konu takipteyim
Kendi yaptıklarımı da belirteyim. Kalem kalem herşeyi yazdım. Gelir - gider ve aylık mecbur ödenmesi gerekenler.
Gereksiz tüm masrafları kistim. Sonuçta 15 ay da düze cikiyorum dedim ve buna değer.
Sonrasında gerçekten ihtiyacım olmayan şeyleri elden çıkardım. Nakit ihtiyacı sağladım.
Şu anda da adsense makale site işleri üzerinden ufak çaplı aylık gelir elde ediyorum. Yüksek olmasa da aylık paritede ihtiyaç karşılayacak şekilde.
Kalem kalem yazdığım borçlardan düşükten büyüğe doğru kapatmaya çalışıyorum.
Ama en önemlisi şu masraftan ne olur bu masraftan ne olur ya da şu işte şu ufak meblagdan ne olur demeden istikrarlı gidiyorum.
Bu arada borcum aylık maaşımdan fazla ödemesi. Ama çok şükür bir şekilde dönüyorum ve o onbeş ayın bitmesini sabırla bekliyorum.
Umarım herkesin gönlüne göre olur birşeyler. Allah kimseyi darda koymasın.
İyi çalışmalar.