Bu oyunu Elmas+ liglerde oynamış EUW serverına hakim arkadaşlar cevaplarsa çok minettar olurum


Bir arkadaşım EUW serverında bost yaparken girdiği bir hesapta kendi takımına çok sinienip '' go kys yani kill your self yazmış'' küfürler vs etmiş şuan hesapta maç kaybedince LP gitmiyor KAYIP ÖNLENDİ YAZISI ÇIKIYOR , Kazanınca da 11 lp geliyor LP CEZASI MI ALMIŞ ACABA