ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Hocam belirtilerinizin ateş ve göz sulanması hariç eşimde var doktora gitti çok kötü üşütmüşsün dedi 2 gün rapor vitamin falan verdi.
2 haftada daha yeni geçti.

Ama sizinki Covid olabilir acilden bir görünün zaten duruma göre sizi yönlendirirler diye düşünüyorum test için.
Ama sakın ihmal etmeyin takın maskenizi gidin
Derslerde yoklama ve devamsızlık var bugün de ders var 4 gün devamsizlikta da değişik politika uyguluyorlar
Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istanbulda boş hastane yok maalesef, bence dediğim gibi takviye ürünler ilr atlatabilirsiniz. Ateş için parol, grip semptomları için Aferin güzel bir tercih olur. Alerjiniz yoksa tabii. Reçetesiz alınabiliyor. Yine de hekime muayene olun tabi ki.
İnşallah geçer hocam ıhlamur felan yapacağım nane limon