AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla mizahi olmaz hocam o derece çok kötüyüm yani Ankara soğuğunda tshirtle gezen ben burda yorgan altında donuyorum

aslında mihaz yapmıyorum konu açmanız garip onu aslında anlatmaya çalışıyorum, burası hastane değil buradakiler doktor değil sizi yanlış yönlendire bilir şuan belkide durumunuz kötü buraya yazmak yerine acile gidebilirsiniz?

Evet hastanelerde devlet hastanesinde polikilinik randevusu yok bu konuda haklısınız, ama acile gider ve covid şüphesi ile geldim derseniz direk test yaptıra biliyorsunuz. Durumunuz çok kötü ise Acile de direk gidebilirsiniz mesai saati bitimi akşam çok çözüm var ama R10 bunalrdan biri değil gibi sanki.

İşinize karışmak gibi olmasın.