başıma ne geldiyse iyilikten geldi, iyilikten hiç kötü birşey gelmedi başıma. hayırlısı der geçerim umrumda bile olmaz. eski işyerimden 2 maaşımı alamadım, vardır bir hayır dedim, kat be kat fazlası geldi. eski eşimden boşandım sonra 2. evlendim (hanım duymasın evlilik ne kötü şeymiş öğrendim

şaka şaka). arkadaşım logo yapmadı illustrator öğrendim, site yapmadılar joomla öğrendim (sonrası geldi) opencart allcategori yazısını değiştirmek için 4 saat uğraştım sonra kahkahalar atarak "hadi canım ordamıymış" diyerek opencart dil çeviriyi öğrendim.
Hayatımı seviyorum, zorlukları da benim, kırgınlıkları da, aldatmalar da benim, aldatılmışlıklar da. Kızlarımın "babbbaaacımm" deyişi de benim, mis gibi kokuları da (elimde 3 yaşındaki kanıtları var terketmeyecekler beni

)
Ne kadar olursa olsun, ne yaşarsak yaşayalım insan yaşadığı kadar, yaşlandığı kadardır.
Allah ihtiyarlığımızı kısa, hayatımızı hayırlı etsin